自從聽完她的Not On Drugs就愛上啦~

來自瑞典的Tove Lo有著淡然、虛無而飄邈的美麗嗓音,很多歌都很好聽

這首歌是她的EP"Truth Serum"中的第六首

 

第一次翻歌詞...請見諒囉:)

Lovers
愛侶
Into friends
成為朋友
Move on
再進一步
To strangers
變成陌生人

Let go
放手

No more us
再也沒有"我們"
Move on

繼續前進
I'm trying
我在嘗試

Denying
否認

Saying 'Time will heal'
說著"時間會讓傷口癒合"

Keep lying
繼續說謊

To make me feel
讓自己覺得

I'm OK
一切都好

So you believe
所以你相信

I'd forget you
我會忘記你

Seriously?
嚴肅來說?

Are you kidding me?
你在欺騙我嗎

You're out of your mind
你已經失去所有理智

To think that I could keep you
認為我能讓你的身影

Out of mind.
遠遠的滾出腦海

Happy
快樂
Used to be
已經是曾經
Together
在一起
You and Me
你和我

Things die
一些事物早已死去

Drift apart
漸行漸遠
Wait for
在等待
A new start
一個新的開始

Denying
否認

Think you'll fade away
認為你會從我的生命中淡去

Keep lying
繼續說謊

I can hear you say
我可以聽見你說

You're in touch with reality
你在現實裡陷得太深了

Baby, I'd say
寶貝,我必須說

Are you kidding me?
你在欺騙我嗎

You're out of your mind
你已經失去所有理智

To think that I could keep you
認為我能讓你的身影

Out of mind.
遠遠的滾出腦海

How can you say I'll be alright?
你怎麼能說我會安然無事

What makes you think that I'll be fine?
什麼使你認為我會一切安好

Baby you have to be completely out of your mind,
寶貝你必須完完全全的失去所有理智

To think that I could keep you out of mind.
去認為我有能力遺忘你

Baby you have to be completely out of your mind,
寶貝你必須完完全全的失去所有理智

To think that I could keep you out of mind.
去認為我有能力遺忘你



Lyrics from: Tove Lo - Out Of Mind Lyrics | MetroLyrics 

arrow
arrow
    文章標籤
    Tove Lo Out Of Mind 歌詞
    全站熱搜

    Lorna 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()